Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Dylemat
#21
Itachi Op
Sasek Op z skilami
Neji NOOb
#22
Witam chciałbym abyście się wypowiedzieli coś o profesjach: "Kankuro", "Rock Lee" i "Sasuke".
A wiec czekam na wasze wypowiedzi, jakbyście mogli opiszcie tę klasy jak umiecie Big Grin
#23
Kank - nie grałem
Rock Lee - typowy tank, dobry do pvp i na questy/sagi
Sasuke - dobry zarówno do pvp jak i expa, dobry dmg i low exh

Oczywiście tak było przed nowym balansem.
#24
Teraz nie wiadomo. Z tego co słyszałem Kirin zostało poprawione, ale nie mam 100% pewności :d
#25
Jak dla mnie Neji czy Itachi są best.
Neji dużo hp, dobry exp, pvp też jest z premium spellem.
Itachi amaterasu, exp też nie najgorszy, a pvp jedno z najlepszych.
#26
Sasuke - W pve szczegolnie poczatkowym bardzo trudna postac, praktycznie od 65 dostaje ryuuke ktora dobrze wali ale nie mozna ja z niczym zcombowac (tak jak pozniej z cursedem) pozniej dostaniemy nagashi co fajnie bije pojedyncze combo walnie z ryuuka ale niestety nie mozemy tego spamic. Ale gdy juz wbijemy wymarzone 120 controla to postac staje sie dosc dobra w expie ale bedzie wymagala odpowiedniego ustawienia sie. Jezeli chodzi o pvp to bardzo duzo zalezy od naszego tak zwanego eq musi byc szybki (idatki) i co najwazniejsze musi miec dobra bron. Skille, hmm to 2 najwazniejsza rzecz na poczatku as'owi MUSI byc pocwiecony czas, do sworda nie musimy bardzo sie przkladac bo gdy juz mamy ten as to na expie sam sie wbije ale oczywiscie mozna tez poskilowac w wolnych chwilach.

Gram od poczatku saskiem niczym innym, na tej wersji juz mam 150+ lvl i chce sie podzielic z wami jak na tej wersji sprawuje sie SASKE! Big Grin

POLECAM

P.S. na poczatku bedziecie myslec ze jestescie slabsi od innych, ale gdy juz wbijecie 120 control, bedziecie miec skilla no i eq to nie bedziecie zalowac ze zrobiliscie SASKA : D

Pozdrawiam
Dantello (Kirito)


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)