Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Koniec?
#1
I co już koniec XDD? Nic się nie będzie działo? Żaden update, żaden post odnośnie tego co będzie z serwerem? Hajs zgarnięty i wyjebka? Wiecie co znosiłem to od 1.1 myślałem, że coś w tym kierunku będzie zrobione ale z tego co widzę liczy się tylko to żeby otworzyć serwer na miesiąc zgarnąć hajs, a potem niech się dzieje co chcę. Jedyne co się zmieniło od paru lat to legalny bot, nowe 3-4 profesje i tyle ^.^
Nie wiem co jest powodem tak szybkiego upadku serwera co edycję, może administracja, a może i nie, ale proponuję zerknąć na inne serwery, gdzie odprawiane są chociażby eventy raz na tydzień. Nie będę płakał, że LoS jest za ciężki, bo nigdy nie miałem problemu z wbiciem lvl'a, ale gdzieś kiedyś już ktoś wspomniał na tym forum i to nie raz, że z LoS'a nie zrobicie rl Tibii nawet jakby chuj na chuju miał stanąć. Radzę wziąć się do kupy i zrobić coś w tym kierunku żeby w końcu się ustabilizować i żeby ten serwer postał chociaż w jednej edycji z pół roku, nie można być wiecznie przyjebanym jak papa do dachu, pozdro!
#2
(21-12-2017, 15:58)Nosa opierdol kabanosa Wrote: Radzę wziąć się do kupy i zrobić coś w tym kierunku żeby w końcu się ustabilizować i żeby ten serwer postał chociaż w jednej edycji z pół roku

Na to raczej sa małe szanse. Aktualnie na otsach naruto/db gra sie "edycje", które srednio trwaja 1-2 miesiące. Wystartuje LoS, po jakimś czasie zaczyna upadac, startuje NTSW i ludzie ida tam grać, jak NTSW zaczyna upadać to startuje WoNo i ludzie tam idą i tak w kółko.
Jako, że na LoSa z wiadomych przyczyn wbija dużo mniej graczy/teamów niż na NTSW/WoNo to też edycje tutaj trwają krócej (2tyg xD)


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)