Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Kilka sugestii odnosnie przyszlosci gry
#1
Siema! Jako, ze edycje mozna juz chyba uznac za skonczona to chcialbym wypisac tu moje propozycje odnosnie zmian ktory moim zdaniem pozytywnie wplynelyby na rozwoj gry. Los jest swietnym serverem odroznia sie od tych wszystkich innych wono czy ntsw i bije je na glowe pod wzgledem samego klimatu. Oczywiscie naprawianie bugow typu nie respiace sie moby do misji anbu tez jest wazne ale nie bede o tym pisal bo nie bugow temat dotyczy.

1- Transy. Za duzo oryginalnego tu nie napisze duzo osob wczesniej sie o tym wypowiadalo-trans na 300 daje za duzo hp wzgledem poprzedniego a trans na 400 za duzo dmg wzgledem poprzedniego. Proponuje rozlozyc tutaj te dmg i hp jakos mniej chaotycznie, zeby nie bylo takich przeskokow.

Spokojnie, to już dawno jest w planach do zmiany na następnej edycji.

-Bardzo dobrze

2 EQ- Na tej edycji wprowadzone zostaly itemki rare i legendary imo swietna sprawa lecz wyszlo to tak, ze itemki craftowe staly sie jednym slowem marne. Oczywiscie jest pare wyjatkow typu sannin coat aczkolwiek itemki craftowe sa bardzo trudne do zdobycia wiec powinny byc po prostu lepsze. I tutaj przydaloby sie zrobic 2 rzeczy a mianowicie

1-zbalansowac te itemki tak aby te craftowe byly lepsze

2- ulatwic zdobycie itemkow do craftowania zwlaszcza scrolli bo tak jak te uchicha wcale nie tak trudno zdobyc tak te biale oraz katon scrole sa niesamowicie trudne do zdobycia

To raczej itemki rare/legendary są zbyt łatwe do zdobycia, a nie odwrotnie. Ale tak czy inaczej na pewno będą zmiany w tym zakresie.

-Faktycznie itemki rare/legend wcale nie tak trudno zdobyc ale uwazam, ze trudnosc stworzenia itemkow na lvl 400+ jest przesadzona chodzi tu o zdobycie scroli


3- imo rzecz ktora jest niezbedna-straty po dedzie. Los jest jedynym otsem jaki znam na ktorym zdobycie aola jest trudne ale ok ma to swoj urok lecz to, ze na 500+ lvlu po 1 desce musze odrabiac lvl 2 godziny jest nieporozumieniem wychodzimy sie bic padniemy 3 razy i musimy spedzic 6 godzin aby to odrobic. Nie mowie tu juz nawet o tym, ze na odrobienie skili ktore stracilismy spedzimy drugie tyle czasu... Co z tym zrobic?

Po 1-po dedzie ilosc straconego expa NIGDY nie powinna byc wieksza niz 2 lvle

Po 2-blessy... Blessy sa ale daja one niewiele i sa drogie. Proponuje aby wprowadzic 3 rozne rodzaje blessow

- bless exp. Jak sama nazwa mowi zmniejsza expa ktorego tracimy po dedzie o 40/50%

-bless skill-jezeli padniemy majac tego blessa nie tracimy skili

-bless mix- zmniejsza expa traconego po dedzie o 20/30% i zmniejsza o polowe ilosc skili ktore tracimy po dedzie

Nie mogę się zgodzić. Nawet jak tyle spada po dedzie to i tak last transy wbija się w max 2 tygodnie od startu edycji. Gdyby zmniejszyć straty po dedzie ten czas uległ by skróceniu. Co do blessów, to są one opcją "dla bogatych", a nie w takiej formie jak na niektórych otsach, że musisz je mieć. Zapewniam, że na tej jak i poprzednich edycjach znalazło się wiele osób, które z nich korzystały.

-Nie uwazasz, ze przymus odrabiania 2 godziny lvla po 1 desce to przesada? Ja tu nie mowie o utracie expa do 300 lvla tylko na tych wysokich levelach gdzie traci sie po ponad 400% expa

4 Dmg mobkow. Temat rowniez poruszany ale przytoczyc warto-zmniejszyc mobka dmg o jakies 8%.

Po co?

-Plynniej zmienialoby sie respy szybciej stawalyby sie one dostepne nie tylko dla topki

5-sagi misje i inne. Po 1 i najwazniejsze naprawic je tak aby nie bylo bugow. Gdy bedziecie je testowac proponuje aby ktos z administracji po prostu zrobil sagi i misjeod poczatku do konca wtedy wyjdzie co nie gra

Sagi
zmniejszyc ogolny dmg sag tak aby byly one mozliwe do skonczenia. Fajnie by bylo jakby postac z 400 lvlem byla w stanie ustac wszystkie shippuden sagi oraz poprawic nagrody w szczegolnosci za sagi miedzy zywiolem a painami oraz za te po painach. Imo cos takiego jak "reward:next saga" nie powinno miec miejsca a jak juz to raz na 40 sag a nie 3 sagi z rzedu...

Sagi (przed war sagami) są dobrze zbalansowane, robi się je w teamie, a nie solo. Co do nagród, faktycznie można je poprawić.

Ja rozumiem, ze te sagi robi sie w teamie ale mi osobiscie robienie czegokolwiek jako team kojarzy sie z tym, ze jedna osoba bloka inne bija ewentualnie ktos leczy a robienie tendo tak nie wyglada bo przed 400 ustanie wszstkich sag shippuden jest mozliwe chyab tylko na lee

Misje hokage
Fajnie by bylo aby gracze posiadajacy konto premium nie byli objeci limitem 4 misji dziennie. Rownie fajnie byloby aby za ukonczenie kazdej rangi misji np rank B byla jakas lepsza nagroda. Apropo nagrod nie uwazacie, ze 5 cc za misje rangi S to zart? Obecnie te misje robi sie praktycznie tylko aby zdobyc rangi+ ewentualnie dostep na monsters island. Co do trudnosci misji to wiekszosc z nich jest ok wypisze kilka ktore moglyby zostac ulatwione

-suna jouniny niech respia sie kilka razy dziennie np 4-5 razy
-frozen island quest-nerf white ninja
-wszelkie questy na zbieranie itemow np 10 sound glove-zmniejszyc troche ilosc itemkow

Nagrody do poprawienia, ale "trudne misje" mają być trudne, na tym one polegają.

-Trudne misje maja byc trudne? Ok ale misja z suna jouninami nie jest trudna ona jest po prostu glupia


6 Hiraishin no jutsu- Sprawic aby w nastepujace miejsca nie dalo sie teleportowac

-Monsters island
Jest to niesprawiedliwe, ze ktos robi misje a jego znajomi sie po prostu teleportuja do niego

-Questy. Jakie bylo moje zdziwienie gdy robiac anhi na pw2 po zabiciu wszystkich mobow tepnal na mnie jakis typ i po prostu zebral sobie nagrode ze skrzynki xD

-Sagi oraz bossy. Uczucie kiedy bijesz sobie sage/bossa zbiles go do deep reda zmarnowales 50 sake a tu nagle ktos sie teleportuje na ciebie i cie zabija. Jezeli jest to saga to chociaz mozna pozniej wrocic i dobic ale jezeli jest to np Bijuu? Troche lipa.

Na questy faktycznie powinien być anty hirashin, ale co do reszty się nie zgodzę.

-naprawde nie zgadzasz sie z tym, ze na monsters powinien byc anty hiraishin? Skoro kazdy moze sobie tak o tam sie tepnac to czemu usuneliscie mozliwosc wejscia tam przez obito questa(nara abode)?

7 Wsypy zywiolowe! Co do katon islandu to juz jest spory progres aczkolwiek dalej katon walkery>all. Przy lekkich modyfikacjach expa za te lepsze moby powinno byc niezle. Co do fuuton islandu no tu juz jest gorzej oj jest bardzo zle xD. Po 1 czy tylko mi sie wydaje, ze zarowno heal mobow jak i exp za nie byl robiony ctrl+c ctrl+v? Fuuton walker elite fuuton walker hypnotizer airbender fuuton monk- wszystkie te moby maja taki sam heal dodatkowo za wszystkie te moby(nie liczac fuuton walkerow) jest chyba taki sam exp. Najwiekszym paradoksem jest to, ze elite fuuton walkery daja mniej expa niz te zwykle xD. NP takie airbendery moja 500+ sakurke wyjebia 3 bez mrugniecia okiem chyba, ze bede pic sake jak nalogowiec ale expiac normalnie nie ma szans, ze ustoje 3 a za jednego jest 68 k expa. Katon walkerow ustoje 3 bez najmniejszego problemu bez sake a jest za nie 74 k expa(exp podany na stage 500+ z ranga Sannin). Suiton island- poki co nie istnieje ale wiadomo, ze ma powstac proponyje aby to suiton island stal sie ta najlatwiejsza wyspa zywiolowa bo na 500+ naprawde jest gdzie expic.

Katon walkery są teraz za dobrym expem, bo ktoś płakał i dostały nerfa na tej edycji. Poprawi się je, żeby były podobnie do stanu sprzed zmiany i powinno być w miarę ok. Co do fuuton to masz rację i postaramy się to zmienić.

-Ja tam bym tych katon walkerow nie ruszal jedynie lekko exp zmniejszyl jak cos

8 Ostatnia sprawa o ktorej powiem i moim zdaniem najbardziej znaczaca. Mianowicie jest to heal. Pvp na LOSIE wyglada tak, ze jak bija nas 2 osoby badz jedna osoba ktora jest od nas sporo silniejsza to musimy napierdzielac sake ile cap pozwoli. Ten aspekt gry wlasnie najbardziej mi sie na losie nie podoba-pvp opierajace sie na spamowaniu sake. Na swojej sakurce mam okolo 38 k hp heal z regenerationa to okolo 2400 (tak wiem sakura ma duzo innych heali ale inne profki juz srednio) Heal z sakura pila to okolo 3400 a wiec moge na raz sie uleczyc 5800 jest to okolo 15% mojego maksymalnego zycia czyli jednym slowem strasznie malo... Wrecz tragedia. Bez sake nie mam co z depo wychodzic wybiegnie mi 1 mobek za duzo i koniec-game over wpadnie po mnie 2 typow nie ustoje nawet 5 sekund. To nie tak, ze na innych otsach nie ma odpowiednika sake z tym, ze na innych otsach o tematyce db/naruto te sake jest po 1 trudniej dostepne po 2 bez niego tez sie cos leczymy. Sake powinno byc ostatnia deska ratunku powinno byc uzywane w sytuacjach kryzysowych a nie caly czas. Juz widze jak w anime naruto bije sie z sasuke po wypiciu 40 flaszek sake. Proponuje ustawic heal z pilii na staly % maksymalnego hp i nie 5% tylko np zwykle pile 20% sakura pile 25% oraz zwiekszyc heal ze spelli i to znacznie. Do tego wszystkiego wprowadzic 6-8 sekundowy cooldown na sake.

To tyle jezeli chodzi o sprawe heala- nie zdziwie sie jak to co napisalem spotka sie z krytyka lecz tak jak juz napisalem pvp polegajace na spamieniu sake moim zdaniem jest dziwne.

Ten aspekt jest właśnie największym atutem losa, bo na innych otsach potrzeba 4 osoby żeby wywalić jedną z expa. Sake jest łatwo dostępne, więc często się z niego korzysta, a pvp i pve na losie jest przez to unikalne.

-Tutaj sie nie zgodze i to w 100% wiem, ze moze byc to niezgodne z regulaminem ale podam tu przyklad 2 serverow na ktorych pvp wcale nie opiera sie na sake a wcale nie trzeba wpadac w 4 po 1 goscia mianowicie chyba wszystkim znany dbl i moze troche mniej znany dbp- 2 v 1 goscia na rownym lvlu wyjebac mozna bez problemu gdzie gosc leczy sie healem 40-60%(zaleznie od klasy) i senzu(pilem) po jakies 25 lub wiecej do tego hell fruity(sake) sa tam trudno dostepne i nie sa uzywane tak jak tutaj jako przymus bo powiedzmy sobie szczerze na losie bez sake pvp po prostu nie istnieje a heal za 2,4 k majac prawie 40 k hp wyglada po prostu tragicznie. Sake moglobybyc trudniej dostepne i ograniczone cooldownem byloby wykorzystywane do skrajnych syturacji w pvp oraz na bossy/sagi a nie "wbili po mnie we 2 bede napierdalac f4 czy inny guzik pod ktorym mam sake az nie dobiegne do pz bo heala to w sumie nawet nie ma sensu klikac"

/Kirass
#2
YYYYY, Nie.
#3
Tak zróbmy tak jak na wono minimum 4 - 5 osoby żeby zabić typa xD
#4
To już bym powiedział uroda LoSa, kto ma lepsze eq i skille wygra 1v1. Ale fajnie sie rozpisałeś. I tak nic nie zostanie zrobione. Wyjdzie tak jak z tymi sagami, że można je zrobić do końca (zgodnie z zapowiedzią nowej odsłony losa). A ile czasu trzeba było czekać by zostały dokończone? Tygodnie. Bo lepiej napisać coś czego się nie zrobiło, ale by zwróciło uwage innych.
#5
Jakie 5 osob, zeby zabic typa jak sake by mialo cd 6-8 sec wedlug tego co napisalem gosciu pomysl troche
#6
Na wono od 3 edycji zabija sie w 2-3 osoby :/.
#7
Ja to bym wyjebał tą hirashinke w pizdu.
#8
Hiraishin jest praktycznie na kazdym servie wiec calkowite wyjebanei jej to przesada

@dodane odpowiedzi na komentarze kirrasa w poscie
#9
Hiraishin jest prawie na każdym servie? O.o
Grałem na każdym na każdej edycji i nigdzie nie widziałem takiego jutsu ;o
#10
Prawie identyczny temat napisałem jakiś czas temu... Zobaczymy co z tego wyjdzie, osobiście bym na za wiele nieliczył, chociaż ostatnio Żwir zaczął słuchać graczy.


@Kirass
No ta, ja bym proponował żeby spadało 2x więcej expa niż do tej pory oraz zwiększenie dmg mobów o jakieś 30%...
Widzę idealnie wpasowałeś się do supportu ;] Nie rozumiem skąd u was w supporcie to przekonanie, że za wszelką cene musicie utrudnić grę na LoSie...
Kiedy w końcu zrozumiecie, że trudniejsza gra =/= lepsza edycja - wystarczy spojrzeć jakie otsy odnoszą teraz sukces. Sukces czyli ilość AKTYWNYCH graczy, warow, ogólnie teamow na otsie itd.
Mimo, że LoS jest całkiem ciekawym otsem to drugiej RL tibii z niego nie zrobicie i trzeba się w końcu z tym pogodzić ;]


PS
Blessy? jeśli ktoś kupuje je po 300 levelu to albo ma raka mozgu, albo bp cc'ków od GM'a


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)