Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Odwołanie Ercio part 36798
#1
Ile można czekac na tym śmiesznym serverku na UB? Ma zamiar sie ktos pofatygowac? czekam rownież na rekompensate Smile
#2
To masz chłopie pecha, wczoraj Jacolos był na forum i udzielił informacji w tym temacie:
http://losots.pl/showthread.php?tid=12392
#3
Ej tylko nie smiesznym, ok??
Nie przezywaj tego servera.
#4
Beka, że jakiś śmieszny Kamashi wlepia bany pewnie nawet bez tpania do kogoś bo dziwnym trafem alarmu nie słyszałem po czym nie może jak człowiek od razu napisać bedąc cały dzień na forum, że nie ma filmików tylko ściemnianie, że nie ma jak wstawić, a na UB się czeka tak czy tak 7 dni. Jebać takie coś ehh...
#5
Jak on was oby dwoch naraz jebnol a tak po za tym to wgl smiechawa z tego kaaya co banuje ludzi i oni ub dostaja bo nie umie sobie bandicama pobrac.
#6
Unban się przedłużył z powodu nieobecności Żwira. Przepraszamy i next razem postaramy się uniknąć takich problemów
Pozdrawiam
A man who ain't got his word is a cockroach.

Moja żona to się jeszcze nie urodziła. A jej matka jest w podstawówce.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)