logo
Server is already online. If you have got troubles with creating a game account or character, check it.
Follow us on Facebook.
Thread Closed 
 
Thread Rating:
  • 1 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Poradnik] Dojo
Author Message
Wildashii Dfa Offline
Head Administrator

Posts: 626
Joined: Mar 2014
Reputation: 17
Post: #1
[Poradnik] Dojo
Chciałbym wam zaprezentować poradnik na wykonanie Combo I i Combo II, jest to dodatkowa umiejętność przydatna w PvP, dzięki niej otrzymujemy dodatkowe bonusy. Pamietajcie, że nie można wychodzić poza mate ! Jeżeli zdarzy Ci się wyjść poza mate 3x, to wiedz, że będziesz zmuszony zapłacić 25cc Hi>Bribe
W dalszej części poradnika przedstawię wam jak tego dokonać, jak dojść, oraz jakie bossy napotkamy na swojej drodze.

Co to jest Combo I? Jak je "aktywować"?

Combo I - Żeby "aktywować" Combo I trzeba posiadać żywioł, oraz użyć odpowiednich spelli w odpowiedniej kolejności.
Co daje nam owe combo? - Gdy poprawnie użyjesz kombinacji i wejdzie Ci combo I to wiedz, że ostatni spell którego użyjesz do kombinacji uderzy z podwójna siła.

Przykład a) Spell postaci -> Spell postaci -> Pierwszy spell żywiołu.
Przykład u Shikamaru - Explodive Note Kai -> Mutto Kege Nui No Jutsu -> Raiton Matatenka

Co to jest Combo II? Jak je "aktywować"?


Combo II - Żeby "aktywować" Combo II trzeba użyć odpowiednich spelli w odpowiedniej kolejności. NIE TRZEBA POSIADAĆ ŻYWIOŁU
Co daje nam owe combo? - Sprawa z combo II jest bardziej skomplikowana, bo każdy otrzymuje inny bonus. NP [Rock Lee - 40as / Itachi - 3sec niesmiertelnosci / Kankuro - Wzywa sasoriego. ITP]

Przykład a) Spell postaci -> Spell postaci -> Spell postaci
Przykład u Rocka Lee - Konoha Senpuu -> Omote Renge -> Konoha Goruiki Senpuu






Jak dojść do Dojo?



[Image: droga_4.png] [Image: droga_2_4.png] [Image: acid_rain_3.png]





1.Missing Agent - DMG, Melee : 200-400, Spell : 0
2.Higurashi No Koro - DMG, Melee : ~1000, Spell : 0
3.Silent Hikaru - DMG, Melee: 500-1000, Spell : ~1000
4.Wordly - DMG, Melee : 1000, Spell : ~2000
5.Kuyyo Nakazama - DMG, Melee : 1000, spell : 1800
6.Suzunami - DMG, Melee : 1400, Spell : 2900
7.Little Evil - DMG, Melee : 0, Spell : 3000
8.Yuru Yuri - DMG, Melee : 1800-2500, Spell : 2000
9.Heaven Twins - DMG, Melee : 2000, Spell : 2000
10.Takahashi - DMG, Melee : 2500-3000, Spell : 2000
11.Troubble Bomb - DMG, Melee :3000-3500, Spell : 1500-2000
12.Acid Rain - DMG, Melee : 3000-3500, Spell : ~2000
13.Wasurenagusa - DMG, Melee : 3000-3600, Spell : 1600-2000
14.Shuren - DMG, Melee : 3000-4000, Spell : 5000-5500

Za Pokonanie go otrzymujemy COMBO I !

15.Shizuku Homura - DMG, Melee : 3000-3500, Spell : 2000
16.Hisamatsu - DMG, Melee : 3000-3500, Spell : 1500-2000
17.Shinda Tonneru - DMG, Melee : 2500-3000, Spell : 1500-2000
18.Critical Point - DMG, Melee : 3000-3500, Spell : 2000
19.Mawaru - DMG, Melee : 3600-4000, Spell : 2000-2500
20.Raikatuji - DMG, Melee : 3000-3700, Spell : ~2000
21.Alternative Choice - DMG, Melee : 3000-3600, Spell : ~2000
22.Taikutsu No Masuta - DMG, Melee : 0, Spell : ~2000 --- >>> Bos bije na distans
23.Rafutingu Subarashi - DMG, Melee : 2800-4000, Spell : 1500-2000
24.Giron - DMG, Melee : 2900-3500, Spell : 1600-2000
25.Champion Of Champions - DMG : 3500 - 4000 (Potrafi uderzyć za ~11k), Spell 2000

Za Pokonanie go otrzymujemy COMBO II !

Sensei: Wygrałeś!
Sensei: Zostajesz mistrzem Dojo!
Sensei: Tak! To jest to! Właśnie opanowałeś własne Combo!

By Wildashii
(This post was last modified: 18-04-2015 10:03 by Wildashii Dfa.)
17-04-2015 19:23
Find all posts by this user
Thread Closed 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)