Rodzina Soprano
Kills: 107
Bestie Zwira
Kills: 87
uMadBro
Kills: 33

Chciałbym wam zaprezentować poradnik na wykonanie Special'a i Combo , jest to dodatkowa umiejętność przydatna w PvP, dzięki niej otrzymujemy dodatkowe bonusy. Pamietajcie, że nie można wychodzić poza mate ! Jeżeli zdarzy Ci się wyjść poza mate 3x, to wiedz, że będziesz zmuszony zapłacić 25cc Hi>bribe
W dalszej części poradnika przedstawię wam jak tego dokonać, jak dojść, oraz jakie bossy napotkamy na swojej drodze.

Co to jest Special? I jak go aktywować?

Special - Jest to dodatkowa umiejętnośc po pokonaniu pierwszych 14 przeciwników w DOJO. Każda profesja otrzymuje dodatkowe jutsu  o różnych właściwościach. [220lvl]

Co to jest Combo? Jak je "aktywować"?

Combo  - Żeby "aktywować" Combo  trzeba użyć odpowiednich jutsu w odpowiedniej kolejności.
-----------------------------------
Uzumaki Naruto

Special: Kyuubi Chikara - Heal 10%/sec
Duration: 5sec
Cooldown: 20sec
Cost: 3000 Chakra

Combo : Party Combo ( Party Buff DMG +12%)
Chance: 75%
Duration: 5sec
Cooldown: 20sec
Jutsu: Naruto Rendan -> Naruto nisen rendan -> Rasenshuriken
-----------------------------------
Sasuke Uchiha

Special: Setsuna - Doskok
Cooldown: 20sec
Cost: 2800 Chakra

Combo : Shock Combo
Chance: 50%
Duration: 3x Hit
Cooldown: 0 sec
Jutsu: Katon Ryuuka No Jutsu -> Cursed Chidori -> Kirin
-----------------------------------
Itachi Uchiha

Special: Izanagi - Cofniecie Targeta
Duraction: 2sec
Cooldown: 30sec
Cost: 3200 Chakra

Combo : Cover Combo / (Nieśmiertelność)
Chance: 75%
Duration: 3sec
Cooldown: 15 sec
Jutsu: Katon Housenka no Jutsu -> Suiton Suigadan -> Amaterasu
-----------------------------------
Rock Lee


Special: Hachimon Kai - Buff [Stack with Chakra Fury] 15as,15tai
Duration: 15sec
Cooldown: 30sec
Cost: 2200 Chakra

Combo : Defense Party (10% Defense dla ludzi w pt - Lee również dostaje)
Chance: 100%
Duration: 5sec
Cooldown: 20 sec
Jutsu: Asa Kujaku -> Omote Renge -> Konoha Gouriki Senpu
-----------------------------------
Hyuuga Neji


Special: Kaiten Def - Niesmiertelność
Duration: 3sec
Cooldown: 25sec
Cost: 3000 chakra

Combo : Protect Combo /  (otrzymuje zmniejszone obrazenia o 25%)
Chance: 75%
Duration: 20 sec
Cooldown: 30 sec
Jutsu: Hakke Rokujuuyonshou -> Hakke Hyakunijuuhachishou -> Tenketsu Rokujuuyonshou
-----------------------------------
Hyuuga Hinata


Special: Tenketsu - Blokowanie Chakry
Duration: 5sec
Cooldown: 30sec
Cost: 3000 chakra

Combo : Defence Combo  / ( Defence x7 /)
Chance: 75%
Duration: 7 sec
Cooldown: 17 sec
Jutsu: Hakke Rokujuuyonshou Hazu -> Hakke Hyakunijuuhachishou -> Shugo Hakke Rokujuu Yonsho
-----------------------------------
Haruno Sakura


Special: Mystical Palm Heal - Heal [100% - Target]
Cooldown 12s
Cost: 3500

Combo : Heal Combo  / (Leczy wszystkich wokół siebie oprócz siebie samej)
Chance: 100%
Duration: 5 sec
Cooldown: 15 sec
Jutsu: Chakra No Mesu -> Kai -> Ban Kai
-----------------------------------

Sabaku No Gaara

Special: Suna No Tates - Regeneracja many 20%/sec
Duration: 5sekund
Cooldown: 30sec
Cost: 1000 chakra

Combo : Sand Combo
Chance: 50%
Duration: 1 extra hit (aoe)
Cooldown: 0 sec
Jutsu: Suna Shuriken -> Suna no Tate -> Gokusamaisou
-----------------------------------

Sabaku No Kankuro

Special: Kuchiyose Kuroari - Stun
Duration: 3 sec
Cooldown - 30sec
Cost: 2600 chakra

Combo : Puppet Combo (Summon Sasori)
Chance: 75%
Cooldown: 0 sec
Jutsu: Poison Bomb -> Poison Shot -> Big Bang Poison
-----------------------------------

Inuzuka Kiba

Special: Jinju Kongo Henge Santoro - Summon
Duration: 10sec.
Cooldown - 25sec
Cost: 3400 chakra

Combo : Strenght Combo  / (30Tai, 25AS)
Chance: 75%
Duration: 25sec
Cooldown: 35 sec
Jutsu: Gatsuuga -> Garouga -> Double Whirlwind
-----------------------------------

Shikamaru Nara

Special: Kagemane No Seiko - Obszarowy stun w cel i wokol celu.
Duration: 3sec
Cooldown - 20sec.
Cost: 4000 chakra

Combo : Stun Combo (Aoe stun 11x11 dla wszystkich na ekranie - przeciwnicy,summony,pety,gracze w party, sam siebie rowniez stunuje)
Chance: 100%
Duration: 3sec
Cooldown: 20 sec
Jutsu: Kage Nui no Jutsu -> Kagemane Shuriken -> Kage Kubishibari no Jutsu
-----------------------------------

Aburame Shino


Special: Kikaichu - Tyle obrazen [DMGU] ile zada za tyle zostanie wyleczny.
Duration: 5sec
Cooldown 20sec
Cost: 3000 chakra

Combo : Insect Combo (Summon Secret Kikaichu)
Chance: 75%
Cooldown: 0 sec
Jutsu: Soshaku no Jutsu -> Maikuro Konchuu -> Jibakukaichu no jutsu
-----------------------------------

Akimichi Chouji


Special: Doton Doryuu Heki - Stawia sciane 3sgm przed nami o długośi 8sgm.
Duration: 6 sec
Cooldown: 30sec
Cost: 3800 chakra

Combo : Protect Combo  / (otrzymuje zmniejszone obrażenia o 30%)
Chance: 75%
Duration: 20sec
Cooldown: 30 sec
Jutsu: Chouharite -> Chiisai Bubun Baika no Jutsu -> Choudan Chouharite
-----------------------------------

Yamanaka ino

Special: Shitenshin - Zamiana miejsc.
Cooldown -30sec
Cost: 3500 chakra

Combo : Debuff  - większe obrażenia w target o 15%
Chance: 75%
Duration: 5sec
Cooldown: 20 sec
Jutsu: Intense Mind Shock -> Mind Shock -> Shintenshin Kai
-----------------------------------

Ten Ten

Special: Kuchiyose Kinzoku Heki - Trap
Duration: 2 sec
Cooldown: 30
Cost: 3500 chakra

Combo : Trap Combo
Chance: 100%
Duration: 5sec
Cooldown: 15 sec
Jutsu: Weapon Fury Kunais -> Explodive note kai -> Bakuryugeki
-----------------------------------

Temari

Special: Fusaijin - Procentówka 5% hp
Duration: 5hits
Cooldown: 20 sec
Cost: 3400 chakra

Combo : Trap Combo
Chance: 100%
Duration: 5sec
Cooldown: 15 sec
Jutsu: Daikamaitachi no Jutsu -> Kakeami -> Okamaitachi no Jutsu
-----------------------------------

Obito Uchiha

Special: Vital Block - Blokada leczenia targetu [Regeneration,Light Healing]
Duration: 4sec
Cooldown - 20 sec
Cost: 3600 chakra

Combo : Absorb Combo /  (Absorbuje jutsu)
Chance: 75%
Duration: 3sec
Cooldown: 15 sec
Jutsu: Katon Ryuuka no Jutsu -> Katon Dragon Breath -> Mokuton Daijurin no Jutsu
-----------------------------------

Sai

Special: Zekka Konzetsu - Silient
Duration: 3sec
Cooldown: 20sec
Cost: 2800

Combo : Sumi Combo - Summony
Chance: 75%
Duration: One hit
Cooldown: 10 sec
Jutsu: Choju Pluvia -> Sumi Nagashi -> Choju Dragon Tandan
-----------------------------------

Nagato

Special: Resurrection seal
Duration: 3
Cooldown: 300
Cost: 3200

Combo : Absorb Combo - odporność na jutsu + twoj melee atak zadaje obrazenia tylko w chakre zamiast w hp
Chance: 75%
Duration: 4
Cooldown: 20
Jutsu: Fuuton Reppusho -> Kuchiyose Gedo Mazo -> Chibaku Tensei
-----------------------------------

Konan

Special: Shikigami no Mai Konbo - słabsza wersja magic shield (target)
Duration: 6
Cooldown: 20
Cost: 3500

Combo : Evade Combo
Chance: 75%
Cooldown: 20
Jutsu: Shikigami no Mai Torappu -> Kami Shigure -> Shikigami no Mai Bakuhatsu
-----------------------------------

Kakashi

Special: Kamui Raikiri - teleportuje target do innego wymiaru
Duration: 3
Cooldown: 15
Cost: 4000

Combo : Raiden Feet - elektryzujesz ziemię za sobą, paraliżując przeciwników
Chance: 100%
Duration: 3
Cooldown: 15
Jutsu: Raikiri -> Rage doton punch -> Rairyudan no Jutsu
-----------------------------------







Droga do Dojo

[Image: droga_2_4_2.png]

-----------------------------------
Bossy



1.Missing Agent - DMG, Melee : 200-400, Spell : 0
2.Higurashi No Koro - DMG, Melee : ~1000, Spell : 0
3.Silent Hikaru - DMG, Melee: 500-1000, Spell : ~1000
4.Wordly - DMG, Melee : 1000, Spell : ~2000
5.Kuyyo Nakazama - DMG, Melee : 1000, spell : 1800
6.Suzunami - DMG, Melee : 1400, Spell : 2900
7.Little Evil - DMG, Melee : 0, Spell : 3000
8.Yuru Yuri - DMG, Melee : 1800-2500, Spell : 2000
9.Heaven Twins - DMG, Melee : 2000, Spell : 2000
10.Takahashi - DMG, Melee : 2500-3000, Spell : 2000
11.Troubble Bomb - DMG, Melee :3000-3500, Spell : 1500-2000
12.Acid Rain - DMG, Melee : 3000-3500, Spell : ~2000
13.Wasurenagusa - DMG, Melee : 3000-3600, Spell : 1600-2000
14.Shuren - DMG, Melee : 3000-4000, Spell : 5000-5500

Za Pokonanie go otrzymujemy Special !


15.Shizuku Homura - DMG, Melee : 3000-3500, Spell : 2000
16.Hisamatsu - DMG, Melee : 3000-3500, Spell : 1500-2000
17.Shinda Tonneru - DMG, Melee : 2500-3000, Spell : 1500-2000
18.Critical Point - DMG, Melee : 3000-3500, Spell : 2000
19.Mawaru - DMG, Melee : 3600-4000, Spell : 2000-2500
20.Raikatuji - DMG, Melee : 3000-3700, Spell : ~2000
21.Alternative Choice - DMG, Melee : 3000-3600, Spell : ~2000
22.Taikutsu No Masuta - DMG, Melee : 0, Spell : ~2000 --- >>> Bos bije na distans
23.Rafutingu Subarashi - DMG, Melee : 2800-4000, Spell : 1500-2000
24.Giron - DMG, Melee : 2900-3500, Spell : 1600-2000
25.Champion Of Champions - DMG : 3500 - 4000 (Potrafi uderzyć za ~11k), Spell 2000

Za Pokonanie go otrzymujemy COMBO !


Sensei: Wygrałeś!
Sensei: Zostajesz mistrzem Dojo!
Sensei: Tak! To jest to! Właśnie opanowałeś własne Combo!



By Wildashii & Support
Pegi
Level: 320 Ninjutsu: 99
Stormblessed Shark
Level: 311 Ninjutsu: 104
Prokurator
Level: 306 Ninjutsu: 97
Stracciatella
Level: 306 Ninjutsu: 105
Goelson
Level: 292 Ninjutsu: 104