Legends of Shinobi

Full Version: Regulamin Serwera
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tworząc konto na serwerze akceptujesz jego regulamin.

Najwyższa władza - jest nią Administrator, czyli osoba z najwyższa rangą na serwerze, mająca bezpośredni lub pośredni dostęp do serwera.
Władza wyższa - w jej skład wchodzą takie rangi jak Banner, GameMaster, Senior GameMaster oraz Junior Administrator.
Władza serwera - wszystkie osoby, które otrzymały stanowisko wyższe niż player, w ich skład wchodzą Tutorzy, Consullerzy, Bannerzy, GameMasterzy, Senior GameMasterzy, Junior Administrator i Administrator.

I Imiona postaci:

1. Imiona potworów lub NPC są zakazane, ponieważ utrudnia to prace wyższej władzy serwera.
2. Imię musi składać się z od 3 do 30 liter.
3. Imiona nie mogą rozpoczynać się mała literą. Nick musi kończyć się małą literą.
4. Imię postaci nie może składać się z samych dużych liter, również takowe nie mogą znajdować się w środku imienia postaci.
5. Imiona graczy mogą zawierać wyłącznie litery i znaki. Liczby są zakazane
6. Imiona nie mogą być zlepkiem wyrazów.
7. Imię nie może być obraźliwe, wulgarne ani pod żadnym innym względem źle się kojarzyć.
8. Imiona z pięcioma i więcej wyrazami są zakazane np. Jestem Fajny I Los Rządzi Zawsze
9. Imię powinno być oryginalne, nie należy podrabiać imion innych graczy.
10. Imię nie może składać się z bezsensownie ułożonych liter, ponadto te same litery lub ich ciąg nie powinny powtarzać się więcej niż 4 razy koło siebie.
11. Imię nie może być nazwą sławnej osoby realnej np. Messi, Gołota, Borek itp.
12. Zakazane są imiona, które mogą zmylić inne osoby o naszej pozycji. Nie można posiadać imion podobnych do osób pełniących ważnie funkcje na serwerze.
13. Zakazane są imiona, które zawierają nazwy jutsu, które występują na serwerze.


Imię waszej postaci na serwerze to wasz identyfikator i prawdopodobnie tak ludzie będą się do was zwracać, dlatego pamiętajcie, byście nie musieli się wstydzić waszego imienia, aby nie obrażało ono nikogo oraz żeby pasowało do gry.
Za złamanie zasad dotyczących imion grozi kara w postaci namelocka lub usunięcia postaci.

II Rozmowa

1. Obrażanie innych graczy lub nagminne wulgaryzmy - ban na 3 dni**.
2. Obrażanie władzy serwera - ban na 5 dni*.
3. Spam na kanałach publicznych(Game-chat; Help) - ban na 1 dzień.
4. Prośba o zrobienie czegoś sprzecznego z regulaminem - ban na 2 dni.
5. Nagminne proszenie wyższej lub najwyższej władzy serwera o darmowe itemy lub zmianę profesji - ban na 4 dni.
6. Oszukiwanie władzy serwera (zależy od wielkości sprawy) - usuniecie postaci.
7. Reportować tylko poważne rzeczy i błędy.
8. Sprzedawanie, wymienianie, kupowanie postaci za coś na serwerze lub poza serwerem - ban na 15 dni.
9. Nagminne nieprzestrzeganie zasad panujących na Chatach - ban na 2 dni.
a) Trade - chat służy do składania swoich ofert, nie można tam dyskutować ani prosić o pomoc.
b) Help - chat, gdzie możesz zadać swoje sensowne pytania odnośnie gry, na które nie znasz odpowiedzi, a jest ona Ci potrzebna.
c) Game-Chat - możesz tam rozmawiać ze wszystkimi innymi graczami o grze, nie należy zadawać tam pytań, które powinny znaleźć się na Help-Chacie.
10. Jeżeli chcemy zreportować osobę łamiąca regulamin musimy to zrobić w ciągu 24h od wykroczenia tej osoby. W przeciwnym razie skarga nie będzie uwzględniona. Nie dotyczy to hacków.
11. Reklamowanie innych serwerów OTS - Perm
12. Każdy gracz ma obowiązek odpowiadania władzy serwera, w przypadku ignorowania władzy, gdy sprawdza ona czy nie łamiemy regulaminu, możemy zostać potraktowani tak, jakbyśmy go łamali.
Na serwerze każdy ma obowiązek szanować innego gracza. Masz także obowiązek reportować każdy napotkany bug.
13. Proszenie administracji, bądź na kanałach publicznych o bota grozi banem na 5 dni.

*Osoba, która wyzywała, otrzymuje bana na każde konto.
** Support zobowiązany jest wykonać screen całego ekranu, który jest dowodem winy danej osoby. Natomiast gracz zobowiązany jest nagrać 25 sekundowy filmik, który pokazuje cały ekran gry, jak również całą rozmowę. Nie chodzi tutaj o wyzwiska typu: głupek, baran, cymbał itp. Raportujemy tylko poważne obrazy innych graczy.

III Programy

1. Granie więcej niż jedną postacią w tym samym czasie(MC) - ban na 20 dni na wszystkie postacie, którymi w tym momencie gramy.
2. Używanie jutsu(spalanie chakry) podczas skillowania AFK - ban na 7 dni
3 Osoba zbanowana musi napisać odwołanie w ciągu 24 godzin od zbanowania, inaczej odwołanie będzie nieważne.

Władza serwera nie ma obowiązku nagrywania dowodów na winę gracza.

GRACZ MA OBOWIĄZEK ODPISYWAĆ SUPPORTOWI

IV Ogólne

1. Wykorzystywanie błędów w grze lub jej słabości - usunięcie postaci.
a) Jeżeli od razu po przypadkowym wykorzystaniu słabości gry zawiadomisz władzę serwera - możesz zostać potraktowany ulgowo.
2. Sprowadzanie potworów do miejsc publicznych by zabiły ludzi - ban na 3 dni.
Definicją miejsca publicznego jest to, iż można w nim być bez jakiegokolwiek przejść lvlowych (bramki).
3. Autologin (automatyczne logowanie postaci poprzez bota) - ban na 20 dni
4. Hakowanie innych - delete na wszystkie postacie osoby hakujacej.
5. Publikowanie nieprawdziwych screenów, filmów itp. by inny gracz dostał bana - delete wszystkich postaci osób, które brały świadomy udział w tworzeniu fake.
6. Wysyłanie linków z przejawami pornograficznymi, nazistowskimi, rasistowskimi, antysemickimi lub naruszającymi czyjąś prywatność wbrew jego woli - perm
7. Oszukiwanie graczy przy wymianie w obecności supportu - ban na 12 dni
8. Blokowanie spawnów potworów bez ważnego powodu - ban 1 dzień.

Graj samodzielnie i staraj się pomagać innym a nie utrudniać im grę. Dlatego zachowaj swoje konto dla siebie i nie próbuj nikomu jego własnego konta odbierać. Wszelkie przejawy wandalizmu i braku kultury będą karane.

V Prawa

1. Każdy ma prawo zadać dowolną ilość pytań sensowych pytań na które nie zna odpowiedzi a jej potrzebuje na Help-Chat.
2. Masz prawo do sporadycznej pomyłki okna Chatu i przeproszenia za to w jednej wiadomości dzięki czemu nie spotka Cię kara za złamanie punktu regulaminu związanego z Chatami.
3. Masz prawo przeprosić za drobne przekleństwa, wulgaryzmy by uniknąć bana.
4. Masz prawo pytać wyższą władze serwera o pomoc w ważnych przypadkach np. bugów bądź utknięcia gdzieś.
5. Pomoc typu reportowanie osób łamiących regulamin masz prawo pisać do wyższej władzy serwera bądź na forum w dziale Czarna Lista, temat musi być zgodny z regulaminem forum i tego działu.


VI Władza serwera

Za złamanie regulaminu dla graczy przez władze grozi degradacja, w przypadku braku wypełniania obowiązków lub nadużyciu władzy także degradacja bądź zawieszenie.

1. Władza najwyższa może zwolnić lub zdegradować każdego z jego pozycji bez podania przyczyny jeżeli uzna to za stosowne.
2. Każdy z władzy serwera ma prawo poddać się do dymisji, która zostanie uwzględniona do 3 dni, jeżeli dana osoba nie zmieni zdania.
3. Nie można oddać nikomu konta na którym jest postać z wyższa pozycja.
4. Nadużycie władzy przez wszystkich z władzy serwera po za władzą najwyższa może skończy się natychmiastowa dymisja bez możliwości powrotu.
5. Każdy ma prawo udać się na "urlop" maksymalnie na 40 dni, raz w roku.
6. Od władzy serwera po za władzą najwyższa wymaga się co najmniej 20 godzin online miesięcznie jeżeli nie są na "urlopie".
7. Nie pełnienie swoich obowiązków przez dłuższy czas bez uzasadnienia kończy się degradacją lub dymisją.
8. Tutorzy, Consullerzy, Bannerzy, GameMasterzy, Senior GameMasterzy oraz Junior Administratorzy podlegają władzy najwyższej i nie mogą zostać zbanowani bez uzgodnienia tego z władzą najwyższą. Tylko w przypadkach krytycznych np. hack, władza wyższa może podjąć środki zapobiegawcze.
9. Gdy najwyższa władza uzna za słuszne może awansować wybraną osobę na dowolne stanowisko.
* Domki:
- GameMaster może otrzymać domek za darmo
- domek należy do GameMaster i jego postaci, nie można go oddać, ale można się go zrzec
- postacie GameMaster mogą korzystać z domku
- GameMaster nie może nikogo zapraszać do domku, jeżeli trzyma w domku itemy stworzone przez władzę wyższą lub pozyskane GameMasterem
- GameMaster, który nie zaprosił nikogo do domku może w nim trzymać itemy stworzone przez władzę wyższą lub pozyskane GameMasterem, ale nie może z nimi opuścić domku zwykłą postacią
10. Filmik(niewymagany dowód):
- Powinien on trwać minimum 90 sekund
- Powinien pokazywać całe okno gry(a nie całe okno systemu windows)*
- Musi być pokazana lista ignore
- Osoba banująca ma 24 godziny na ukazanie filmiku w razie odwołania osoby zbanowanej


Najwyższa władza serwera nie gwarantuje gry bez lagów, crashów. Administracja nie ma obowiązku oddawania itemów/leveli/skilli, które gracz utraci w wyników lagów, crashów, bugów. Zastrzegamy sobie także możliwość zmiany regulaminu jak i zbanowania gracza na dowolną ilość dni lub odbanowania bez uzasadnienia, gdy uznam, że to konieczne. Większość banów za używanie bugów, wyzywanie, macro będą na IP w celu pozbycia się wulgarnych i nie dostosowujących się do regulaminu ludzi.
Aktualizacja regulaminu:

1. Dozwolony bot o ile jesteś przy komputerze(FULL AFK)-ban 20 dni
2. Dozwolone skillowanie na AFK, jednak nie mozesz używać (Nin jutsu) gdy skillujesz AFK! - ban 7 dni.
3. Niedozwolony autologin - ban 7 dni.
4. Niedozwolone MC (GM+ ma prawo sprawdzenia mc)
5. Niedozwolone sharowanie konta - ban 10 dni.
6. Filmiki graczy nie są brane pod uwagę.
7. Blokowanie spawnów potworów bez ważnego powodu - ban 1 dzień.
8. Walki w Dojo we dwie lub więcej osób - ban na 20 dni
9. Niedozwolone jest używanie Combo Leadera

Oraz należy pamiętać, że każdy gracz możne zreportowac innego gracza na ctrl+r i wtedy władza wyższa sprawdzi dana osobę.
Reference URL's